Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Clark Duncan
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Alibaba.com
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Ma, Jack (1964- )
(1)
Platforma internetowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(310)
Socjologia i społeczeństwo
(125)
Medycyna i zdrowie
(111)
Podróże i turystyka
(111)
Edukacja i pedagogika
(110)
Zarządzanie i marketing
(1)
Religia i duchowość
(102)
Psychologia
(96)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(64)
Kulinaria
(52)
Kultura i sztuka
(52)
Biologia
(51)
Rozwój osobisty
(46)
Etnologia i antropologia kulturowa
(33)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(33)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(33)
Kultura fizyczna i sport
(28)
Hobby i czas wolny
(24)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(23)
Styl życia, moda i uroda
(22)
Literaturoznawstwo
(21)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(17)
Geografia i nauki o Ziemi
(15)
Inżynieria i technika
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(12)
Ochrona środowiska
(11)
Dom i ogród
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Rolnictwo i leśnictwo
(8)
Transport i logistyka
(8)
Filozofia i etyka
(6)
Językoznawstwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Nauka i badania
(6)
Fizyka i astronomia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Religioznawstwo
(4)
Architektura i budownictwo
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Matematyka
(3)
Chemia
(2)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Archeologia
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Biologia i nauki o życiu
(1)
Historia Polski
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Medycyna
(1)
Miłość
(1)
Prawo i systemy prawne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Thriller
(1)
Turystyka i podróże
(1)
Varia
(1)
Śmierć
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy. W ciągu ostatnich piętnastu lat zmienił Chiny. Czy w ciągu następnych piętnastu lat zdoła zmienić świat?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 A/Z (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej